להלן השגיאות האופייניות לתרגיל 1:
1. הגדרת ה- Clipping Volum  לא כ 2D . (ה- Near  וה- Far  צריכים להיות בין 1 ו (-1) . )
2. קריאות לא מוצדקות או מופרזות ל-  glBegin() / glEnd() .  ( בתוך לולאה. )
ב- glPolygonMode()  שימוש ב- GL_FRONT_AND_BACK  במקום ב- GL_FRONT
שימוש לא נכון בפונקצית ה- Timer   IdleFunc()  .
קבוצה    1
ת.ז. ציון
17854605 95
31568595 96
25763384 97
38585378 96
38461323 98
33146358 98
25039207 98
29367711 100
31843097 96
17303181 98
25627605 99
34237255 97
32300048 97
33482142
304360001 97
31823198
קבוצה    2
ת.ז. ציון
33854779 96
33730532 97
32320244 96
27242528 96
33212564
28701761 95
33208570 95
33129370 95
27157452 98
25188624 95
38985461 97
25266727 97
32347856 97
33152786 95
32252660 97
3603755 96